News

Ben je op zoek naar een manier om te vergelijken? Doe goed onderzoek naar alle mogelijkheden op vergelijkingswebsites in Nederland

Zoals bij de meeste andere zaken is het verstandig om een vergelijking te maken met de winkel voordat u een overeenkomst voor een virtueel kantoor tekent. Hoewel veel virtuele kantoren met vergelijkbare serviceniveaus kunnen komen, kan de manier waarop u voor deze diensten betaalt sterk verschillen. Soms zal een provider zijn tarieven op zijn website plaatsen. Soms zijn de kosten verborgen, zodat u enkele zeer specifieke vragen moet stellen. Hier zijn de vragen die u altijd moet stellen over een vergelijk.

Is er een setup vergoeding?

Dit is een redelijke vergoeding om uw nieuwe provider te helpen de kosten van de oprichting van uw kantoor te dekken. Dit omvat waarschijnlijk het toevoegen van u aan een database en het instellen van uw mail forwarding informatie. Als u kiest voor een telefoondienst, omvat dit ook het opzetten van de telefoondienst.

Wat is de looptijd van de overeenkomst?

Vaak is dit 6 of 12 maanden, maar de meest flexibele overeenkomsten zijn van maand tot maand.

Wat is het beëindigingsbeleid?

Dit is echt belangrijk om op te letten. De opzegtermijn kan variëren van 30 tot 90 dagen, maar het meest kritische punt is dit: als je de deadline mist, zit je dan vast aan een andere overeenkomst van 12 maanden? Dat kan uiteindelijk een hele dure vergissing worden!

Is er een borgsom vereist na het vergelijken van diensten?

Meestal is het antwoord ja en staat het gelijk aan één of twee maanden kosten. Dit is om de aanbieder te beschermen voor het geval de klant de stad overslaat zonder te betalen. Het moet volledig worden terugbetaald bij beëindiging van de overeenkomst, zolang u op de hoogte bent van uw betalingen.

Zijn er verborgen kosten bij het vergelijken?

Stel deze vraag direct: Welke andere kosten verwacht u regelmatig te betalen? Dit kan zijn: verzendkosten, speciale pakketbehandelingskosten, interlokale kosten, faxkosten.

En natuurlijk wilt u de kosten voor service vergelijken. Virtuele kantoren moeten u voorzien van opties voor een uniek suite nummer met mail forwarding; een uniek telefoonnummer met voice-mail naar e-mail, call forwarding of live-ontvangst; en fysiek gebruik van de faciliteit als dat nodig is. Vraag of er een minimale tijdsduur is (d.w.z. 4 uur), dan moet u voor elke keer een kamer reserveren. Ook hier kan het zijn dat u uiteindelijk betaalt voor service die u niet nodig heeft.